Gebelikte Beslenme Üzerine İlginç Bir Araştırma
Columbia Üniversitesi'nde bir araştırma ekibi tarafından 1944 yılında Almanların Hollanda'nın bazı bölgelerinde uyguladığı ağır gıda ambargosu sonucunda kıtlığa maruz kalmış gebe kadınlar ve doğan çocukları inceleme altına alındı.Özellikle kıtlığa dördüncü ve beşinci ayda maruz kalan annelerin çocuklarının daha çok etkilendiği görüldü.
İncelenen grupta en çok rastlanan problem ise obezite oldu. Araştırmanın detaylarında ise gebelikte yaşanan beslenme bozukluklarının hipotalamusun yemek yeme alanlarını olumsuz etkilediği ortaya çıktı.
Instagram: www.instagram.com/babadan.blog
Hiç yorum yok: